In 2005 startte Ape & Partners met de productie en distributie van een nieuw label: Parajumpers. Parajumpers is een project dat komt uit de samenwerking tussen Ape en ontwerper Massimo Rossetti, die vele jaren ervaring heeft als ontwerper van outdoor kleding. Hij is persoonlijk verantwoordelijk voor de ontwerpen van Parajumpers en volgt de productie nauwlettend van het eerste prototype tot het uiteindelijke product. Vanaf het begin heeft Parajumpers belangrijke resultaten behaald: verkopen groeien gemiddeld 20% op jaarbasis. Dit is voor een groot deel te danken aan de diversiteit van de productlijn die een totale look aanbieden.
Parajumpers lanceerde in 2006 met een collectie van slechts 3 mannen en 3 vrouwen jassen. Tegenwoordig is het merk gegroeid tot een internationaal erkend label voor outdoor kleding. Massimo Rossetti heeft hiermee een grote bijdrage geleverd aan de groei van sportmode in Italiƫ en daarbuiten.
Parajumpers wordt wereldwijd in meer dan 25 landen verkocht en groeit nog ieder jaar. Het idee achter Parajumpers kwam na een ontmoeting tussen Massimo Rossetti en reddingswerkers in Alaska. Deze inspiratie heeft geresulteerd in een extreem innovatieve outdoor collectie die boven alles is ontworpen met functionaliteit in het achterhoofd. De herkenbare jassen worden geleverd in verschillende kleuren en maten en zijn gemaakt van stevig nylon. De meeste jassen hebben een handige warme afneembare bontkraag.
JHP Fashion is al 8 jaar trots distributeur van Parajumpers in Nederland. Bezoek de webshop om de zomercollectie voor 2016 de bekijken. Deze bevat de populaire Parajumpers donsjassen die zowel in de zomer als voor- en najaar gedragen kunnen worden.